Výborný čokoládový fondant

5:04

Čokoládové fondanty mě lákaly už dlouho, proto jsem se rozhodla si je udělat. Nebyly vůbec náročné na přípravu a byly opravdu za chviličku hotové. Dělala jsem je v silikonových formičkách na muffiny, ale dají se dělat třeba i v zapékacích mističkách.






Ingredience:

¨
•3 vejce
•100 g másla
•60 g cukru (já použila třtinový)
•100 g kvalitní hořké čokolády
•2 lžíce hladké mouky
•máslo na vymazání
•kakao na vysypání

Postup:

1.Předehřejeme si troubu na 200 °C. Formičky si vymažeme máslem a vysypeme kakaem. 
2. Ve vodní lázni si rozpustíme kvalitní čokoládu s máslem.
3. Mezitím si vyšleháme vejce s cukrem do jemné pěny a poté přilijeme rozpuštěnou čokoládu a znovu šleháme do celkem hustého těsta. 
4. Přidáme 2 lžíce mouky a můžeme nalévat do formiček.
5. Těsto pečeme pouze 7-8 minut, aby na povrchu bylo křupavé a uprostřed zůstalo tekuté.

Skvělé jsou s ovocnou omáčkou, nebo se zmrzlinou. Dobrou chuť!:)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Prosím nemuč mě! Teď jsem na něj dostala hroznou chuť, ale mám hodně práce se školou, takže nemám čas si ho teď okamžitě udělat. :( Vypadá to skvěle!
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  2. oohh to neee to jsem neměla vydět! super clanek:)) tesim se na dalsi bavi me to:)

    určitě mrkni ke mě na blog o modelingu http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat